torsdag 26 april 2012

Äventyrare

Att vara äventyrare, innebär att man aldrig riktigt är tillfredsställd, att man ständigt söker nya utmaningar av alla dess slag. Man vill ha spännande möten, resor, nya platser, inspirerande människor, utmaningar i jobb & träning, nya upplevelser och annat som får magen att kittla lite extra.
Även fast man är äventyrare kan man vara en människa som mår bra av rutiner, som Mig..

Jag söker ständigt nya vägar, ofta vet jag vilken väg jag vill gå och jag har alltid planer inför året men, när jag mår som bäst är när jag har rutin i mitt liv. Som regelbunden träning & mat. Planerat.

jag sköter mig bäst när jag har ett mål, när jag vet vart jag sikar och när jag vet att det är äventyr på gång. Då tror jag på mig själv, ingen kan komma i vägen och jag fokuserar på mig själv.

Jag gillar känslan av att inte veta vad som händer på vägen, men att ha en destination, ett mål och en bild av hur det kommer vara och satsa på det.

New York är en plats som får mig att känna mig, självsäker. Där har jag äventyret i mina händer, där finns alla möjliga härliga människor och jag träffar öppna människor som inspirerar och intresserar mig. Där är jag inte en i mängden, känner ingen press på någonting mer än att bara vara mig själv. Där är dagarna ett äventyr. Det är det jag älskar med den staden. 



Låt livets äventyr aldrig ta slut.




L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar