söndag 15 april 2012

På vägen mot drömmen

Tänk att vakna upp med förväntningar om dagen, känna glädje över att få vara på den plats man är och inte veta vilka spännande möten, möjligheter och äventyr som väntar.
Jag vaknar upp idag, med en idé om vad jag ska göra innan jag tar mig till den plats jag drömmer om. Jag ser min väg, jag har en plan och jag vill så gärna. Det är min dröm, och jag tror på drömmar.

Jag vill stanna i det flow, som jag befinner mig i när jag skriver, är på yogamattan eller annars när jag är som lyckligast. Det är då dagen blir ett äventyr, det är då jag möter människor som är i samma flöde som jag, det är då möjligheternas dörrar öppnas och det är då jag mår bra. Hur tar man sig igenom motvindar, väggar av negativet och oinspirerade människor orörd?

Kan du lära mig det är jag tacksam om du kontaktar mig.



L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar