onsdag 6 juni 2012

Vänner växer inte på träd..

... det gör inte drömmar heller.

Äkta vänner, personer som omger dig med energi. Uppmuntrar dig när du är nere, och finns där. Behöver inte vara märkvärdigt, bara vara bekväm, äkta och sig själv. En vän att bara strosa och filosofera med när ditt eget sinne och tankar varit ensam och över-aktiverat för mycket. En fin vän som uppskattar de du gör, och som lika mycket ger som tar kärlek.
Jag är glad för äkta vänner, jag är rädd om de jag har, för de växer inte på träd.


Drömmar är fina, härliga och något som ger dig energi att orka med mer. Drömmar är viktigt att ha, för din framtid och för din vilja att skapa och agera. De som inte drömmar har, eller som förtränger dem för de tycker att de ej är realistiska förtränger också deras inre önskan. Drömmar ska finnas, och behandlas med kärlek.
Jag är glad för mina drömmar, jag är rädd om de jag har, för de växer inte på träd.
(fast jag har bra många)



L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar